Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Χαμένοι στα #Hashtag

Οι δέκα -περίπου- προηγούμενες μέρες κύλησαν κάπως περίεργα. Δεν ήμουν ο συνηθισμένος μου εαυτός. Τη μια λειτουργούσα σχεδόν στα όρια της υστερικής νεύρωσης, ξεσπούσα εύκολα κι αναίτια, την άλλη έπεφτα σε περιόδους απομόνωσης, μακράς σιωπής κι απραξίας, αναστέναζα βαριά κι έπιανα το κεφάλι με αγωνία περισσή. Η αιτία ήταν μία: Eurogroup!

Όλες αυτές τις μέρες καθόμουν μπροστά στον υπολογιστή, έχοντας μόνιμα ανοιγμένη τη σελίδα του twitter και στην αναζήτηση το ένα και μοναδικό hashtag : #Eurogroup. Τα tweets έπεφταν σαν το χαλάζι και  η διάθεση μου τα ακολουθούσε θυμίζοντας τον δείκτη του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Ακύρωσα ραντεβού για καφέ και shopping, οι γονείς μου έκλεισαν το τηλέφωνο στα μούτρα μετά από δεκάλεπτο Eurogroup-ικό παραλήρημα μου, έπαψα να έχω διάθεση για μαγείρεμα -μόνο τα τυπικά και γνωστά-, ακύρωσα την ανάρτηση που είχα ετοιμάσει προς τιμήν του αγίου του έρωτα (μεγάλη η χάρη του), σε άλλο ανάλογο παραλήρημα όπου ούρλιαζα ότι θέλω να μιλήσω στον Υπουργό Οικονομίας, καλός  φίλος μου εμπιστεύτηκε ότι τον γνώριζε προσωπικά και, "θες Crispy το τηλέφωνό του" και ναι ομολογώ ότι μπήκα στον πειρασμό. Ήρθε η Παρασκευή, το εξτραορντινέρι Γιουρογκρουπ έγινε, κράτησε όλη μέρα, η αγωνία κορυφώθηκε, αποφάσεις πάρθηκαν , ο καθένας τις ερμήνευσε όπως ήθελε, ήρθε το Σάββατο, οι ερμηνείες συνέχισαν να δίνουν και να παίρνουν, αλλά από την άλλη σαν να άρχισα να συνέρχομαι, κι εκεί κάπου, μεσημέρι πια, θυμήθηκα ότι φίλος που αυτόν τον καιρό βρίσκεται στο Εδιμβούργο, μου είχε στείλει προ ημερών στο inbox ισπανική συνταγή! Γεια σου Ευρώπη! Κι έτσι πιάσαμε, επιτέλους, πάλι τις κατσαρόλες και τις κουτάλες.

Μεθυσμένο κοτόπουλο
(Κοτόπουλο με πατάτες μαγειρεμένο στην κατσαρόλα με μπύρα)



 Υλικά για 4 άτομα

1 κοτόπουλο κομμένο στα τέσσερα
2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
2 καρότα κομμένα σε μικρούς κύβους
4 μεγαλούτσικες πατάτες
2 μπουκάλια μπύρα των 330 ml (Η μπύρα να είναι καλής ποιότητας κι αρωματική*)
ελαιόλαδο
λίγο αλεύρι
αλάτι
πιπέρι

Σε ένα τηγάνι ζεσταίνουμε λίγο ελαιόλαδο. Αλευρώνουμε τα κομμάτια κοτόπουλου και τα τηγανίζουμε καλά, μέχρι να ροδίσουν. Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε λίγο ελαιόλαδο και σοτάρουμε σε αυτό το κρεμμύδι. Προσθέτουμε το κρέας, το καρότο, την μπύρα και σκεπάζουμε. Αφήνουμε το φαγητό να βράσει σε μέτρια φωτιά για 20 λεπτά τουλάχιστον.

Εν τω μεταξύ, πλένουμε, καθαρίζουμε και κόβουμε τις πατάτες σε μεγάλους κύβους (περίπου 2 εκ μήκος, "το χάρακα, το χάρακα",  θυμηθείτε ότι "στις λεπτομέρειες κρύβεται ο διάβολος", πόσες φορές ακούσαμε αυτήν την φράση τις τελευταίες μέρες.)

Μετά από 20-30 λεπτά προσθέτουμε και τις πατάτες, σκεπάζουμε κι αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες. Σε αυτή τη φάση κι ενώ το φαγητό έχει ακόμα υγρά, τελειώνουμε το μαγείρεμα έχοντας ανοιχτό το καπάκι- έτσι θα εξατμιστεί και το υπόλοιπο αλκοόλ (το αλκοόλ αν δεν εξατμιστεί πλήρως αφήνει μια ελαφριά πικράδα). Στο τέλος δοκιμάζουμε και βάζουμε όσο αλάτι χρειάζεται. Συμπληρώνουμε με φρεκοτριμμένο πιπέρι.

*Χρησιμοποίησα McFarland γιατί αυτή έτυχε να έχω στο σπίτι. Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορούν αρκετές ελληνικές μπύρες, μικρής παραγωγής κι εξαιρετικής ποιότητας. Κάποιες από αυτές είναι έντονα αρωματικές, ιδανικές για το συγκεκριμένο πιάτο.

Cheers! Μέχρι το επόμενο Eurogroup!

19 σχόλια:

  1. Ένα βράδυ κάθισα στην τηλεόραση και μου δέθηκε το στομάχι κόμπος, οπότε είπα καλύτερα να μαγειρεύω κι ας γίνω χοντρή και αν μεθύσω ας πούμε και το κοτόπουλο.
    Καλές Αποκριές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή,

      Καλές Απόκριες!

      Με έχει επηρεάσει πολύ η διαρκής αστάθεια στη χώρα. Αλλά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας παράγινε το κακό. Πάρα-επηρεάστηκα!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα. Δε λέω, πολύ καλή η συνταγή αλλά πες στον φίλο σου ότι όταν είσαι στο Εδιμβούργο στέλνεις ουίσκι και όχι συνταγές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεομένη,

      Πόσο καιρό λιμπίζομαι ένα malt που θα έχει ωριμάσει δίπλα στις ακτές του Ατλαντικού! Κάποτε υπήρχε πάντα ένα μπουκάλι στο σπίτι, τώρα τελευταία το αμελήσαμε.
      Ο φίλος, ο Άλεξ, έχει γυρίσει πολλά αποστακτήρια στα highlands και τα lowlands. Ζηλεύω! Θέλω πολύ μια βόλτα στη Σκωτία!

      Για το άλλο που μου γράφεις, θα στείλω μήνυμα στο inbox!

      Διαγραφή
  3. Νόστιμη και εύκολη! Άσχετο, αλλά γιατί τόσος πανικός με το Γιούρογκρουπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mahler είναι όντως πολύ νόστιμο κι εύκολο πιάτο και μάλλον θα το φτιάχνω συχνά από εδώ και πέρα.

      Γιατί τόσο πανικός με το Γιούρογκρουπ; Διότι εξαρτιόντουσαν πολλά από την έκβαση αυτού. Πολλοί Έλληνες νιώθουμε κουρασμένοι και ταπεινωμένοι από τις αποφάσεις των προηγούμενων χρόνων. Θέλουμε κάτι να αλλάξει.

      Διαγραφή
  4. Συμμερίζομαι την αγωνία σου αλλά προσωπικά προσπαθώ να αποστασιοποιηθώ, ολσο μπρώ βέβαια! Για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμελί

      Ανακάλυψα ότι πια δεν μπορώ να αποστασιοποιηθώ, περισσότερο διότι αποφάσεις μου για μελλοντικά σχέδια επηρεάζονται από την όλη κατάσταση- ακυρώσεις, αναβολές.

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ πέρασα αυτή την αγωνία και εξακολουθώ να νιώθω κάπως περίεργα. Νιώθω σαν να μην είμαι ελεύθερη. Προσπαθώ να ξεχαστώ βλέποντας Whitechapel...
    Το φαγητό σου μου αρέσει πολύ σήμερα και θα μαγειρευτεί σύντομα. Καιρό έχω να ευχαριστηθώ το κοτόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νότα

      Ακριβώς έτσι αισθανομαι κι αυτό με πνίγει.

      Οι σειρές που βλέπω για να ξεχαστώ: Broadchurch (ενδιαφέρουσα), Hannibal(εντάξει, το δηλώνω επίσημα, κοκορέτσι και γαρδούμπες, τέρμα εφ'όρου ζωής!!!. Και Engrenages (γαλλικό διαμαντάκι).

      Το φαγητό είναι πολύ ωραίο και πανεύκολο!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα. Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζεις να μου προτείνεις κάποιο βιβλίο στα Αγγλικά για την κόρη μου.
      Είναι A Junior. Αν έχω καταλάβει καλά έχεις σχέση με το θέμα. Αν θες απάντησέ μου στο mail μου.
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Εγώ με το Whitechapel και δεν μπορούσα να κοιμηθώ, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δω Hannibal.

      Διαγραφή
    4. :-))) Θα ψάξω για το Whitechapel! Με ιντριγκάρει!

      Για το άλλο που μου γράφεις θα σου στείλω μέιλ!

      Διαγραφή
    5. Με την αδερφή μου το τσακίσαμε! Μύριζε πάρα πολύ ωραία όσο μαγειρευόταν!

      Διαγραφή
    6. Νότα
      Όντως σου σπάει τη μύτη!

      Διαγραφή
  6. Δεν ξέρω τι να πρωτο-θαυμάσω: το κείμενο ή τη συνταγή; Κι εγώ κάνω μαρινάρισμα για το κοτόπουλο, με μπύρα και γίνεται τέλειο! Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mia Petra

      Ευχαριστώ πολύ!

      Θα το δοκιμάσω, μαρινάροντας το σε μπύρα. Ωραίο ακούγεται! :-)

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει παρα πολύ με μπυρα μεθυσμενο!
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ariadni

      Είναι πολύ ωραίο πιάτο κι εύκολο!

      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή