Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

How elementary can it get , my dear Mr. Holmes?




Ξεκίνησε να παίζεται στις αίθουσες ο νέος Sherlock Holmes με τον Robert Downey Jr. στον ομώνυμο ρόλο. Η ταινία απ'ότι βλέπω σκίζει σε εισπράξεις - και καλά κάνει- και σίγουρα θα την δω , απλά περιμένω να ηρεμήσουν οι ουρές στις αίθουσες. Να διευκρινίσω ότι δεν θα τη δω , επειδή είναι blockbuster -συνήθως στο άκουσμα της λέξης αντιδρώ...ανάποδα!- αλλά επειδή είναι ταινία με τον αγαπημένο μου ντετέκτιβ. Ο οποίος Sherlock , στη νέα ταινία, είναι ζωηρός , αστείος , δυναμικός ( τον είδα σε τρέιλερ της ταινίας) και γενικά δεν θυμίζει σε τίποτα τον βικτωριανό ήρωα των βιβλίων του Arthur Conan Doyle.
Xθες στο ''Ταχυδρόμο'' των ΝΕΩΝ , o κος. Δανίκας , έγραφε με ενθουσιασμό ότι είναι ο καλύτερος Sherlock Holmes ever!!! Ελάτε τώρα κε. Δανίκα , τα παραλέτε , ε , όχι κι ο καλύτερος! Το έχουμε ξαναπεί! Ο καλύτερoς Sherlock forever and ever ήταν ο τηλεοπτικός που τον ενσάρκωσε υπερβολικά πειστικά ο Jeremy Brett! Και μην τολμήσει κανείς να μού φέρει αντίρρηση!
Απ'όλες τις ταινίες που έχουν γυριστεί με ήρωα τον Sherlock  και  - μην ξεχνάμε - τον πιστό του φίλο Dr. Watson , η πιο witty σίγουρα είναι εκείνη του 1988 με τίτλο






Α, εδώ τα πράγματα ανατρέπονται! Ο έξυπνος της υπόθεσης δεν είναι ο Sherlock , αλλά ο Dr. Watson! Μάλιστα , έχει προσλάβει έναν άνεργο , μέθυσο και γυναικά ηθοποιό να παριστάνει τον διάσημο ντετέκτιβ που αναπόφευκτα  γίνεται διάσημος και δημοφιλής. Ο άτακτος ''Sherlock'' φέρνει σε απόγνωση τον σοβαρό κο . Watson , σε σημείο να τον απολύσει! Να όμως που στην επόμενη σοβαρή υπόθεση, ο Watson δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα μόνος του , γιατί ο κόσμος έχει εθιστεί στις ικανότητες του ανύπαρκτου Sherlock. Έτσι αναγκάζεται να τον επαναφέρει κι ας μην αναγνωριστεί ποτέ η δική του ιδιοφυία.
Πανέξυπνο σενάριο , σπιρτόζικοι διάλογοι και δύο εξαιρετικοί ηθοποιοί που μοιάζουν να απολαμβάνουν κάθε λεπτό: Ο Michael Caine ως ο πιο απαράδεκτος Sherlock κι ο Ben Kingsley ως παραγνωρισμένος Dr. Watson! Απόλαυση! Όπως ελπίζω κι η νέα ταινία!
Υ.Γ.: Μού έκανε πάντα εντύπωση το όνομα του διάσημου ντετέκτιβ: Sherlock. Κάπως ασυνήθιστο είναι η αλήθεια , φαντάζομαι ότι δεν πρέπει να υπάρχουν και πολύ που ακούν στο όνομα...Sherlock. Πόσο μάλλον στο όνομα του αδερφού του.....Mycroft!!!!


10 σχόλια:

  1. αφού παίζει ο D. Junior θα είναι σίγουρα καλή. Το στυλ του το πάω πάρα πολύ. Αλλά θα προτιμήσω dvd στο σπίτι γιατί σινεμά πάω συνήθως όταν μια ενδιαφέρουσα ταινία συνδυάζεται και με ειδικά εφέ ή σκηνοθεσία. Επόμενη που αναμένω για σινεμα είναι προφανώς Η Αλίκη στη Χωρα των θαυμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η δύο πρώτες σαιζόν με τον jeremy brett ήδη κατεβαίνουν, αλλά ήθελα να σταθώ στο επίθετο κλειδί που χρησιμοποιείς: witty!
    Βλέποντας τις προάλλες, μετά από χρόνια, το Τέσσερεις Γάμοι και Μια Κηδεία ένιωσα ότι το επίθετο αυτό της ανήκει δικαιωματικά! Ψάχνοντας νοερά για κάτι ανάλογο, μου ήρθε μόνο η τριλογία του Whit Stillman, μα ακόμη περισσότερο εγκεφαλική και περιπλοκή.Μπορείς να βοηθήσεις την δυσλειτουργική μου μνήμη αγαπητή Crispy?
    Eυχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tyler κι εμένα μού αρέσει πολύ ο R. Downey Jr. και χαίρομαι που τα τελευταία χρόνια έχει πάρει πάλι τα πάνω του. Μάλλον το Σ/Κ θα πάω να δω την ταινία.



    winton tostello δέχομαι την πρό(σ)κληση για αναζήτηση witty ταινιών! Θα δουλέψω λίγο το θέμα και θα κάνω κι ειδική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγώ περιμένω να σπάσει λίγο ο κόσμος κ να πάω να το δω. το τρέιλερ μου είχε κινήσει την περιέργεια από την πρώτη στιγμή που το είδα.
    θα ανταλλάξουμε κ απόψεις μετά :)
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mermy blue καλημέρα. Κι εμένα το τρέιλερ μού έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις , ελπίζω κι η ταινία! Λοιπόν , μια και το ανέφερες , πρέπει να ομολογήσω ότι δεν αντέχω τον πολύ κόσμο στο σινεμά. Ευτυχώς τον τελευταίο καιρό τα ΝΑΝΑ CINEMAX έχουν κάτι παραστάσεις νωρίς το απόγευμα που δεν πατάει ψυχή -έχω δει 2-3 ταινίες εκεί με 5-6 άτομα μέσα στην αίθουσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάντως ξενέρωσα με το τρειλερ της ταινίας. Τόσο action movie για τον Σερλοκ Χολμς δε μου κάθεται καλα. Μια δοκιμή όμως θα με πείσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. zekia καλημέρα. Μια δοκιμή θα μας πείσει. Εγώ Σάββατο απογευματάκι θα τον δοκιμάσω τον περιπετειώδη Sherlock!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπήρχε ένα το 85, νομίζω σε παραγωγή Spilberg, που μου είχε αρέσει τότε, to Young Sherlock Holmes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. crispy
    το είδα! πολύ μου άρεσε κ το προτείνω. δεν βαρέθηκα στιγμή! θα κάνω κ μια ανάρτηση όταν βρω ευκαιρία.
    @thoma
    το young Sherlock Holmes
    είναι από τα αγαπημένα μου! το είχα γράψει σε βιντεοκασσέτα και το έβλεπα πολύ συχνά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tom δεν το πιστεύω , μ'έπιασες αδιάβαστη!!! Κι εγώ που καμώνομαι την ειδική επί του Sherlock! Μάλλον πρέπει να μαζέψω τους ''τίτλους'' μου και να τους σκίσω! Και να αρχίσω να ψάχνω για τη συγκεκριμένη ταινία.




    mermyblue όπως έγραψα πιο πάνω δεν την γνωρίζω τη συγκεκριμένη ταινία! Θα ψάξω να την βρω , ελπίζω να καταφέρω να την εντοπίσω. Πάω τώρα να διαβάσω την ανάρτησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή